10:42 AM
"Чотирикутники. Розв'язування задач"
Тема . "Чотирикутники. Розв'язування задач" Мета: повторити, узагальнити і систематизувати знання і вміння учнів розв’язувати задачі на застосування теорем і властивостей чотирикутників, підготуватися до контрольної роботи; розвивати і вдосконалити вміння застосовувати знання в зміненій ситуації, розвивати логічне мислення, вміння робити висновки і узагальнення; виховувати почуття відповідальності в роботі групи. Хід уроку І. Організаційний етап - Сьогодні у нас узагальнюючий урок по темі "Чотирикутники". Повторимо, узагальнимо, систематизуємо знання, які допоможуть прирозвязуванні задач. Урок проходитиме у формі гри - аукціон. Перш ніж приступити до аукціону, давайте з'ясуємо, що означає слово аукціон. - Аукціон - торги або розпродаж чого-небудь, коли покупцем стає той, хто запропонує вищу ціну. Коли ви виростите, то зможете брати участь на справжніх аукціонах. Товар на аукціоні - це "лот". Щоб "купити" лот - потрібні ваші знання. Допомагати вам бу-дуть: увага, знання і дружна робота в команді. Сьогодні на продаж будуть виставлені справді безцінні "речі", купити які зможе будь-яка команда, - це задачі , Я пропоную вам купити завдання. (На початку уроку вчитель на правах аукціоніста оголошує правила гри.) Правила гри Урок проводиться у формі командного змагання. На даному уроці учні пра-цюють в групах. Оцінюється робота групи в цілому і кожного члена групи командиром групи. Під час озвучення розв’язаних задач кожен учасник аукціону має право на допомогу у вигляді підказки. Якщо допомога здійснює власна команда - бал групі. Якщо підказку робить команда суперників - то мінус бал кому допомагають, і плюс бал тій групі яка допомагає. Перш ніж почати аукціон, ми повинні визначити вашу платоспроможність ІІ. Актуалізація опорних знань Усна робота. Кожна група вибирає конверт з чотирикутником (паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат). Завдання 1: за 1 хвилину скласти мінірозповідь про даний чотирикутник. Завдання 2: Питання групам: (по 2 питання) У якій з фігур діагоналі, перетинаючись, діляться навпіл? У якій з фігур діагоналі рівні? У якій з фігур діагоналі ділять кути навпіл? У якій з фігур діагоналі перпендикулярні? У якій з фігур діагоналі рівні і перпендикулярні? У якій з фігур рівні всі кути? У якій з фігур рівні протилежні кути? У якій з фігур рівні кути, прилеглі до однієї сторони? У якій з фігур протилежні сторони попарно паралельні? ІІІ. Формування умінь і навичок Учням по черзі пропонується розв’язати 8 задач. Завдання проектуються на дошку через проектор (розв’язання повинно бути записане в зошиті усіма членами групи і тільки після цього команда, що розв’язала задачу найперша, купує лот) 1 лот. У паралелограмі АВСД ∠В в 4 рази більший за ∠А. Знайти ∠В. 2 лот. Різниця кутів прилеглих до однієї сторони паралелограма дорівнює 80˚. Знайти менший кут паралелограма. 3 лот. Сума 2-х кутів ромба дорівнює 126 ˚. Знайти більший кут ромба. 4 лот. Периметр ромба на 36 см більший за довжину його сторони. Знайти сторону ромба. 5 лот. Діагональ прямокутника утворює з однією з його сторін кут 35˚ . Знайти кут між його діагоналями. 6лот. З вершин протилежних кутів паралелограма проведено відрізки до середин протилежних сторін. Доведіть, що ці відрізки рівні 7 лот.(Особливо цінний). Бісектриса кута паралелограма АВСD перетинає сторону ВС в точці К. Знайти периметр паралелограма, якщо АВ = 12см, ВК : КС = 4:3. 8 лот. (Особливо цінний) Знайти тупий кут паралелограма, якщо кут між висотами проведеними з вершини цього кута дорівнює 48˚. ІV. Підсумок уроку. V. Домашнє завдання Підготуватися до контрольної роботи. Виконати завдання для перевірки знань до § 1-5 (ст. 37 – 38.)
Переглядів: 141 | Додав: ROSTANJ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar